Lupe dreads aint Loopy…

image

  Ayo, fuck wrong with this nigga cuh?
Seriously….

  Who allowed this nigga to do this? This a prime example why some niggas really need major label support bruh. Lupe is the definition of smart, dumb nigga. Smart as shit on them records, dumb as shit for them braids.  Who told this nigga to audition for Cool Runnings, the sequel?

Now see, i love lupe like the next 15 year old white nigga, who impersonates black people on a hip hop message board and claims to know real hiphop but SON….THE DREADS COT TA GO!

  You out here lookin real Larry Holmes-ish, who inspired this look? Tracy Chapman?…If i was you i would personally put the hands of GOD on all them Yes men you keep around.

  Dawgs…then you got the nerve to put out some inspirational,thought provoking records?….reallly? So im jus spose to act like your word is good when you makin moves out here lookin like a M.I YAYO ,DADE COUNTY DIKE?

YO.. you dont even have dread head swag tho. You literally look like you went to Bargain Bazaar , bought ( well knowing how your records move, prolly stole ..but anyway) a mop, told the lil spongebob built Ecuadorian lady at the counter she can keep the stick , went home , dyed the shit black, had some hoodrat thread it into a lace front and WALA..

image

 
Son …..and now you beefin with CHIEF KEITH? REALLY ?….dude them braids gotta mind of its own, and im tryin look out for your well being man . Havent you learned anything from  past failures such as:

GENUWINE:
SMFH this niggas hangtime didnt even reach the end of his neck line, and it was rumored he used pubic hair cuz he damn sure popped outta NOWHERE with them nasty shits.

50 CENT:
Smh this..nigga…here. he sorta gets a pass cuz it was for a movie role, but at the same time he dont cuz only about 3 people seen the movie and it was whoever is left on the G-unit roster.

JUSTIN TIMBERLAKE:
Man this nigga was lost for a minute when Nsync broke up and tried WAYYY TO HARD to be accepted by Black America. We eventually accepted him but it was after he cut that atrocity off his head.( He later lost us when he bailed on Janet Jackson with NippleGate)

BOTTOM LINE LUPE,HOMIE PUT DOWN THE TING, STOP EATING THEM HOT ASS MINATURE SHRIMP IN THEM WEED BAGGYS …… AND CUT IT OUT!!!!

Advertisements

One thought on “Lupe dreads aint Loopy…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s